Studenten närmar sig..

Så skönt det var att sova ut idag, det behövdes:) och det bästa av allt är att vi är lediga resten av veckan oxå :)
Tror dock att jag behöver plugga en del änå men får väl se hur det blir med det.
I måndags började vi med våran nedräkning i skolan, känns hur bra som helst :D Nu fattas bara studentmössan, och klänningen som jag trodde att jag skulle få med hem från torp igår när jag var där med Therese och Malin men så blev det ju såklart inte, hittade en jätte fin men tyvärr passade den inte :(
Efter torp var jag en sväng hos Jesper innan jag åkte till träningen, jobbig men rolig var den!

Tack till Ellen för att hon designat min blogg! :) 

Therese haha =D


Kommentarer
Postat av: Tora

2011-03-16 @ 20:03:08
Postat av: Tora

Du får komma till Götet och kolla efter klänning! :)

2011-03-16 @ 20:03:51
Postat av: Kicki

Ja jag får göra det och du får säga till om du skulle råka se någon! :)

2011-03-16 @ 20:25:28
URL: http://kickilinpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0