Lördag & förkylning

Denna helg är inte mycket att hurra för. Igår skulle jag till tanumstrand och ikväll kanske till Ed men det blev ju inget alls eftersom jag är lite förkyld :/ Jag är inte mycke förkyld men vill inte vara hemma från jobbet nu när jag håller på att lära mig allt och komma in i rutinerna. Det tar sin tid!
Än vet jag inte riktigt vad jag tycker om jobbet men jag tror jag trivs och jag hoppas att jag tillslut kommer tycka att detta är rätt för mig, men är det inte det.. Ja, vad ska jag göra då? Har verkligen ingen aning. Det är roligt att det är barn på skolan som jag redan känner eftersom många av dem gick på simskolan i somras :)
Som sagt, mitt nya liv skulle ju innebära träning oxå men det har vart lite trögstartat eftersom jag inte haft tid men i tisdags var jag på gymmet med syrran och tro de eller ej men jag tyckte inte det var så tråkigt som jag trodde de skulle bli! :) Om jag känner mig bättre nästa vecka får det nog bli en gruppträning eller/och prova gymma på tedactive :)
Nääää nu ska jag slänga mig i soffan och se på LA gigolo! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0