Torsdag.

Halloj
Det var ju inte precis igår jag skrev här men kanske dags att börja igen? Får väl se hur det blir med det men tänkte skriva lite nu iallafall :)
Under de senaste fyra veckorna har jag jobbat på lite olika skolor och förskolor men på måndag börjar mitt nya liv! Jag har fått en ungdomstjänst på Backa skola som varar i 6 månader. Det ska bli väldigt roligt att jobba på "riktigt" och veta att jag har någonstans att vara varje måndag till fredag. Det bästa är nog just att det är ett måndag-fredag jobb ändå :D nejdå, det ska bli himla kul faktiskt!
Men mitt nya liv innebär inte bara jobb, jag ska börja träna igen som jag inte gjort sen i.. våras kanske? Herregud det behövs verkligen men varför kan inte konditionen alltid vara på topp så att det blir roligt att börja träna igen!!? Men hoppas jag får ett bra schema så jag kan gå på några träningar iaf :)
Igår var jag och buggade men det var ju katastrof.. Ingenting funkade men tur att de finns så härliga människor :)
Jaja, nog för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0