Glad!

Det där med att blogga går väl sådär kanske men det är inte alltid det blir som man tänkt sig.
Iallafall så träffade jag Therese förra veckan som jag gör allt för sällan nu men det ska bli ordning på det! Hon köpte skor på torp sen åkte vi till överby för att fortsätta shoppa, hittade en del faktiskt och det absolut bästa var 2 nya bikinisar :) Hoppas bara att sommarn kommer tillbaka lagom till midsommar och stannar minst hela juli, hade vart perfekt enligt mig. Jag och tessan tog sedan en promenad från skeppsviken och bort till Gustavsberg, härligt.
I fredags var jag på bio med Johan. Filmen var helt kass men trevilgt vart de :) På lördagen tränade jag med honom på tedactive och fy vilken träningsvärk jag haft sen det! Kanske ett täcken på att jag behöver gå dit oftare?
Ernst hade sedan 20årsfest på kvällen vilket var jätte roligt men sen fick jag och Kickan för oss att åka till terassen och vi var där typ kl 1 så fick skaka rumpa i en timme typ ;)
Kl 7,30 imorse ringde dom och ville att jag skulle komma till bullarn och jobba kl 8 så det var bara att slänga sig upp ur sängen och sedan gick det i 100, men vad gör man inte för att tjäna lite pengar :) När jag kom hem skypade jag med Josefin :)
Kickan ringde igår och sa att det hängde en påse på hennes dörr med ett paket till henne och ett paket till mig i som var från Jossan. Åh vad nyfiken jag var och hon skulle ju såklart öppna sitt och skriva om det på bloggen men där fick ju inte jag läsa! Men när kickan kom från jobbet idag så körde hin hem paketet till mig. Snällaste Josefin! Jag fick ett par super snygga converse och ett jätte fint brev :) Tack så mycket kära Du! <3 Våran sommar kommer bli awesome och jag längtar sååå!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Varsågod kära du :)), hoppas nu bara att dem töjer sig! <3

2012-06-06 @ 04:13:53
Postat av: Josefin

Sv; Haha jätte söt va.. nja asså ibland slinker det väl ner någon. Men det är inte precis så att jag tycker det är gott, så därav den snygga minen på bilden skulle jag tro ;)

2012-06-06 @ 04:15:09
Postat av: Kickan

Sv; Haha, ja men det finns ju lite sås där också, och den var god ska du veta ;D

Fina skor vi fått :)!

2012-06-06 @ 06:21:42
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0