Sommarlov

Åkte till Naversta kyrka idag för att se på alla elever som skulle sjunga och få ett långt härligt sommarlov. Men det blev så att till och med jag, Kristina och Marita gick med förskoleklassen upp och sjöng, hade jag vetat det innan hade jag troligen stannat hemma haha. Men det gick ju fint ändå. Alla var glada och fina, synd bara att inte solen ville titta fram bakom alla mörka moln. När det var slut i kyrkan skulle personalen åka till skolan och äta smörgåstårta men nää inte jag. Jag fick slänga mig i bilen och åka till hedeskolan och jobba där med ett par andra vikarier medan all personal från hede och tanumskolan var och käkade gott på Gästis(?). Däremot var personalen från Backa nere i Grebbesta och åt väldigt goda kräfor igår och hade jättekul så får väl nöja mig med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0