Studenter

Ett årsedan vi tog studenten ungefär och oj vad jag skulle vilja göra om det igen! Hela veckan var så sjukt rolig, verkligen något man inte glömmer. Men iår var det tyvärr inte våran tur igen men det var alla 93ornas tur. Jag var inte inne i Uddevalla och tittade på dom eftersom jag jobbade men senare åkte jag till Sofia där det bjöds på mat.Så fin hon var! :) Och när jag var påväg till henne så mötte jag Maja och Jonathan precis vid crusaders och de stod upp i raggarbilen och sjöng, gissa om jag ryste till. Sån härlig känsla!
Emil ville att jag skulle komma till honom och äta tårta så självklart gjorde jag det. Haha det var det roligaste på länge tror jag, han var så full så det var helt galet nästan :) Men som alla sa, och en liten anledning till att han blev så full, detta händer bara en gång i livet och Emil är ju inte den som är den. Whiskey shott efter whiskey shott som senare blev större shottar i kaffemuggar. Han bjöd på en väldigt god tårta och en rolig kväll, tack för det :) Jag har film på honom som jag skulle lägga in men jag fattar fan inte hur man gör? Josefin, Kickan, hjälp?

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag lägger först upp den på youtube, för annars vet jag inte hur man gör :P

Sedan tittar du på youtube-klippet, och under finns en knapp där det står "share". Klicka på den, då kommer två nya knappar upp. klicka på "embled", kopiera den texten som kommer upp i rutan.

För att lägga in den på bloggen klickar du på "HTML" (brevid bild-knappen). Där klistrar du in texten igen ;).

Haha, krånglig beskrivning :P?

2012-06-09 @ 17:55:19
URL: http://kickankristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0