Bra dag

Tora fyllde år häromdagen så igår var vi i Göteborg och åt tårta :D Vi gick ner till stan för att kolla på göteborgsvarvet oxå och vi såg Wilgots & Harrys mormor&morfar, hurtiga människor :)
Däremot var det inte så bra att kolla på varvet kom jag på senare när Tora lurade med mig på midnattsloppet som är i augusti! Herregud, det kan bli det värsta jag gör men nu har jag iallafall ett mål att träna mot och de kan ju bli kul :)
Igår kväll var det meningen att vi skulle gå ut i grebbesta men efter många om och men blev det bowling med Kickan & Sofia istället, tummen upp för det! :)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Sv; Ja, tummen upp för pannkakor också ;)!

2012-05-15 @ 06:05:34
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Postat av: sofia

MEN KICKI VAFAN ? har du en blogg??????????????? ska följa dig nu kram

2012-05-15 @ 08:35:59
URL: http://soffiipropp.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv; Haha jaa, som tur var så löste det ju sig :p.

Duktig du är som anmält dig :D

2012-05-15 @ 16:33:25
Postat av: Kicki

Jajamen kickan ;)

Sofia jag säger desamma, HAR DU EN BLOGG?? ska följa dig med hoho:)

Jossan: får väl se hur det går men ;)

2012-05-23 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0