Många funderingar

Känner att jag behöver skriva av mig lite.
Denna veckan har jag inte jobbat alls, dels för att jag varit förkyld men också av en annan anledning. Jag vet att det är rätt beslut jag gjorde men det är ändå så fruktansvärt svårt. Efter 4 år kan man inte bara släppa allt på ett par veckor. Vem vet det kanske tar flera månader, år? Just nu finns det iallafall fullt av funderingar i huvudet. Några bra, några dåliga.

Min syster har alltid sagt till mig att jag ska ut och resa, vara au pair eller flytta och börja plugga. Visst har jag funderat på detta jätte många gånger men det har alltid varit något som hållt mig tillbaka, något som jag inte velat släppa. Men nu gör det faktiskt inte det längre, jag känner att jag har alla möjligheter att göra vad jag vill och det känns jätte bra men samtidigt svårt. Jag skulle också vilja åka till Thailand som volontär i ca 8 veckor kanske. För några dagar sedan gjorde jag upp en plan på nästa år men insåg ganska snabbt att jag inte kan spara så mycket pengar på så kort tid så nu har jag andra funderingar istället men utan några svar.
Hur som helst, denna sommarn ska jag iallafall leva livet tillsammans med mina fina vänner. <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

KUL med lite uppdatering här :D

Res, res, res. Det är det bästa du kan göra, släppa saker och ting hemma och leva livet var du än befinner dig <3. Sommaren kommer bli den bästa någonsin och allting kommer bli bra. Du är stark.

Saknar dig, puss <3

2012-05-14 @ 17:15:55
Postat av: Anonym

Jag ska absolut göra det! :)

Snart kommer du faktiskt hem vännen <3 saknar dig med Puss

2012-05-23 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0